gepakt en beladen! - Reisverslag uit Borken, Duitsland van Tilly - WaarBenJij.nu gepakt en beladen! - Reisverslag uit Borken, Duitsland van Tilly - WaarBenJij.nu

gepakt en beladen!

Blijf op de hoogte en volg Tilly

25 April 2018 | Duitsland, Borken

Na bijna 31 jaar geleden bezoeken we Jims geboorteland indonesie weer. Vandaag de puntjes op de welbekende i gezet. Huis is schoon, koelkast leeg ( o,nee er wacht ons nog een lekkere verse pizza met salade ) Flesje wijn staat klaar voor de loge's in ons huis. Zo nog ff naar t dorp om mijn broek op te halen. Ritsjes erin gezet aan de pijpen zodat ik die over de bergschoenen aan en uit kan trekken. Lekker makkelijk voor alle weertypen. Weer terug achter de computer
(oeps dat is schrikken, het ritsen grapje , kostte maar liefst 25 euries. Tja ik had niet gevraagd wat het zou kosten. Volgens mij was die oude broek van jaren geleden minder dan die 25!!
Vandaag de nodige telefoontjes en bezoekjes afgelegd en morgen vroeg gaan we vertrekken.
Met de trein naar Schiphol. Lekker goedkope kaartjes € 12,- voor een enkeltje p.p.
Jack brengt ons naar Nijmegen en dan met rugzak ( gewicht zonrond de 11 kg ) linea recta naar Schiphol waar we rond 16.00u vliegen naar Heathrow dan naar Singapore en van Singapore direct door naar Jakarta op Java. Een hele trip en jullie lezen gauw genoeg hoe die is verlopen. Wij hebben er zin in.